SWOT analiza poduzeca Cromatic d.o.o.

Snaga:

Poslujemo u vise zemalja: Danska, Svedska, Norveska, Njemacka, SAD, Hrvatska.
To nam osigurava povratne informacije s razlicitih trzista koje nam sluze za poboljsanje kvalitete nasih proizvoda.
Strucna znanja zaposlenika: poslovna politika tvrtke je da uvijek tezi zaposliti visoko kompetentne zaposlenike koji se onda kroz strucne edukacije kontinuirano dalje razvijaju.

Npr. svaki zaposlenik iz Hrvatske proveo je na strucnom I prakticnom usavrsavanju u Danskoj minimalno 4 mjeseca.
Visoko kvalitetni proizvodi: upravljacke jedinice za bilo koju vrstu industrije.
Svrha upravljackih jedinica je: pametno osiguravanje rada strojeva.
Dugorocni I stabilni klijenti: poduzece Cromatic prati potrebe i zelje klijenata te se razvija zajedno s njima.

Slabosti:

Nedostatak visokokvalificirane radne snage: na Hrvatskom trzistu rada.
Sve teze pronalazimo obrazovane i strucne zaposlenike iz podrucja djelokruga rada.
Vise cijene ulaznih komponenata, cijene ulaznih komponenata variraju za razlicita trzista.
Prilike:
U Hrvatskoj, sjeverozapadnoj regiji jedno smo od dva poduzeca koja se bavi automatizacijom I projektiranjem, a jedini smo koji imamo UL certifikat.
Taj certifikat nam omogucava poslovanje sa americkim trzistem.
Nasi proizvodi primjenjivi su i u drugim industrijama s kojima tek mozemo razvijati suradnju.
Prijetnje:
Pronalazak visokoeduciranih I kompetentih kadrova koji bi odgovarali na svaki zahtjev kupca.
Neki od klijenata reorganizacijom svojeg poslovanja otvaraju odjele koji samostalno mogu proizvoditi proizvode s nase palate.